Główna Fora Ogólne Ksiega gosci

• This topic is empty.
Przeglądają 15 wpisy - 1 przez 15 (z 66 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #217 Reply
    Bozena i Andrzej
    Gość

Goscilismy u Pawla i Moniki pod koniec pazdziernika. Zostalismy przyjeci niezwykle zyczliwie. Mielismy swietne warunki (bardzo czysto, schludnie). Udzielili nam szereg cennych wskazowek, obdarowali mapami. Dziekujemy za wszystko, szczegolne podziekowania za udostepnienie rowerow, dzieki ktorym zwiedzilismy cale miasto w krotkim czasie w bardzo przyjemnej atmosferze. :)

#262 Reply
    Piotrek
    Gość

U Pawła i Moniki byliśmy w lutym 2014. Warunki mieszkaniowe bardzo w porządku, gospodarze bardzo mili i cierpliwi:) – szczególnie Paweł który odpisywał jeszcze przed przyjazdem na maile z różnymi pytaniami. Barcelona super, trochę obawialiśmy się że będzie zimno o tej porze roku, na szczęście pogoda dopisała. I co ważne, w tym okresie nie było tłumu turystów, na camp nou, do sagrady itp wchodziliśmy praktycznie bez żadnych kolejek.
    Polecam z czystym sumieniem i już myślę o kolejnym razie:)

#557 Reply
    Ania i Kasia
    Gość

Byłyśmy u Pawła i Moniki 4 dni i jesteśmy pod sporym wrażeniem. Gospodarze bardzo mili, zawsze służyli radą i pomocą (szczególnie pomocne było to przy pierwszym dojeździe z lotniska!). Nie czuć też skrępowania, w mieszkaniu można liczyć na swobodę i niezależność :) Mieszkanie blisko centrum, a do plaży też spokojnie można dojść na pieszo. Naprawdę szczerze polecamy!

#838 Reply
    Robert i Justyna
    Gość

Minął tydzień jak wróciliśmy z Barcelony z moją Justyną.
    Od początku począwszy od rezerwacji a skończywszy na odjeździe gospodarze byli bardzo mili.
    Przylecieliśmy do Girony w nocy i Paweł z Monika odebrali nas z Dworca Autobusowego w Barcelonie i zawieźli do mieszkania Bartka ,kolegi Pawła.Chcemy zaznaczyc ,że nie wzieli ani grosza za podwiezienie w środku nocy.
    Pokój bardzo czysty ,piekny widok z balkonu ,pokój gościnny no i kuchnia w której można gotować.
    Zostaliśmy przyjęci bardzo ciepło ,(pozdrawiamy ekipę z Warszawy),dostaliśmy wiele cennych wskazówek gdzie pójśc ,gdzie zjeść.Polecamy na 1000 procent Pawła ,Monikę i Bartka z Barcelony.
    Na pewno przyjedziemy znowu do tego pieknego miasta.
    Robert i Justyna

#1011 Reply
    Marcin
    Gość

Barcelona jest niczym wirująca karuzela, a jej serce stanowi rozsiana starówka. Barcelona to La Ramabla, Sagrada FamilIa, Casa Mila, Park Guella, Barri Gotic, Stadion FC BARCELONA a także wspaniałe plaże. Barcelona to także kwaterunek u Moniki i Pawała. Mieszkanie jak dla mnie położone w idealnym miejscu, 5 min do Metra, 15 minut na plaże, w pobliżu nie brakuje piekarni ani sklepów spożywczych. Pokoje, czyste zadbane, właściele dbają, aby przebywajacy czuli się jak we własnym domu.
    Dziękuję za wspaniały pobyt, nie pozostaje mi nic innego jak tylko wrócić;)

MARCIN

#1259 Reply
    Piotr i Marzena
    Gość

Bylismy u Moniki I Pawła z dziećmi prze 4 dni.
    Wrażenia jak najlepsze, gospodarze bardzo mili i pomocni.
    Jeśli trafi się okazja wyjazdu do BCN, to napewno zatrzymamy się u nich.
    Dziekujemy i pozdrawiamy

#1480 Reply
    Monika i Marek

I my też tu byliśmy :-)
    Dzięki uprzejmości Moniki i Pawła spędziliśmy na początku maja 6 cudownych dni w Barcelonie.
    Będę się pewnie powtarzać za innymi ale cóż zrobić skoro fakt jest faktem.

Zacznę od super kontaktu mailowego gdzie mogliśmy uzyskać odpowiedzi na wszelkie dręczące nas pytania a było ich sporo :-) Na miejscu od razu zostaliśmy „zaopiekowani”: dostaliśmy ładny czyściutki pokoik, mapy w rękę i całe mnóstwo informacji co gdzie kiedy i jak :-)
    Udostępnili nam również swoje prywatne rowery dzięki czemu zwiedzanie Barcelony było jeszcze przyjemniejsze!!! Tak przygotowani mogliśmy bezstresowo oddać się włóczędze po pięknej Barcelonie…. Dziękujemy :-)

MiM

#1473 Reply
    Natalia. Łukasz i Julka
    Gość

DZIĘKI KOCHANI ZA GOŚCINNOŚĆ!!!! Odlatując do polski łezka kręciła się w oku…. że to już koniec przygody w Barcelonie… Ale nie ma tego złego…bo oczywiście planujemy powrót do tego magicznego miejsca…. i miejmy nadzieję, że w niedługim odstępie czasu. W Polsce nigdy nie spotkaliśmy się z tak profesjonalnym podejściem do klientów. Polecamy wszystkim z czystym sumieniem pokoje u Pawła i Bartka!!! Chłopaki pomagają, doradzają a przy tym wszystkim są bardzo wyrozumiali i tolerancyjni. Atmosfera jaka panuje w mieszkaniu jest miła, otwarta i luźna, nikt nie czuje się skrępowany. Jeżeli chcecie odwiedzić Barcelonę i szukacie noclegów to tylko u nich!!!! Na pewno będziecie zadowoleni!!!! Pozdrowienia z Polski… :*

#5038 Reply
    Małgosia i Łukasz
    Gość

Właśnie wróciliśmy od Moniki i Pawła!!!
    9 dni pięknych wakacji w super mieście z cudownymi ludźmi..
    Po pierwsze mieszkanie w którym mieszkaliśmy było w super okolicy, czyste, przestronne i dobrze zlokalizowane. Wszędzie mieliśmy blisko a pod nosem było metro i sklepy.
    Po drugie atmosfera była naprawdę super. Czuliśmy się jak u siebie w domu, nikt się nie krępował i nie opuszczał nas dobry humor:) Monika i Paweł pomogli się nam zaaklimatyzować, podpowiedzieli co zwiedzić także opieka była na najwyższym poziomie. Dawno obydwoje nie mieliśmy tak udanego urlopu!!!!! Polecamy z całego serca wizytę u nich, będziecie na pewno usatysfakcjonowani!!!dajemy wam 1000% gwarancji!!! Pozdrawiamy was serdecznie i mam nadzieje, że do zobaczenia:)))
    :))))Jesteście Super:))))

#6092 Reply
    Sylwia, Agata i Paulina
    Gość

Jak wakacje w Barcelonie to tylko u Pawła i Moniki! Atmosfera przesympatyczna, od pierwszej chwili człowiek czuje się jak w domu, do tego przepiękne, przestronne a zarazem przytulne mieszkanko w świetnej lokalizacji! Nie do przecenienia są też cenne wskazówki Pawła i Moniki, dzięki którym można lepiej zaplanować pobyt. Blisko plaża, zaraz obok stacja metra, sklepy spożywcze… Wszystko w zasięgu ręki :D I do tego klimat życia katalońskiego, jakiego próżno szukać w hostelach ;) Naprawdę gorąco polecamy i już tęsknimy za Barceloną!
    Dziękujemy i Pozdrawiamy z deszczowej Polski :D

#6397 Reply
    Asia, Paweł & Fifi
    Gość

Wyjazd do Barcelony= tylko u Moniki i Pawła, naprawdę swojska, sielankowa atmosfera, tyle kilometrów od domku a w ogóle sie nie czuję,że u tych Dwojga gościmy po raz pierwszy. Widoki przepiękne i to nie tylko w tych najbardziej znanych miejscach. Kiedy zboczy się z tłocznej turystycznie trasy w jedną z uliczek także mozna podziwiać mega zabytkowe kamieniczki i przyjrzeć się jak spokonie płynie tu miejski rytm. Morze i plaża także na wysokim poziomie, wszędzie prysznice oraz zadbane toalety. Jednym zdaniem to najpękniejsze miasto jakie do tej pory zwiedziliśmy. Tu znajdzie coś dla siebie praktycznie każdy. Klimat na nadmorskich plażach baardzo znośny także mozna wylegiwac sie do woli, przepiekna zabudowa miasta widziana na kazdym kroku, duże centra handlowe w których można zaoapatrzyć sie dosłownie we wszystko a ceny porównywalne do Polski, mnóstwo imprez, festiwali dla spragnionych zabawy no i oczywiście mega duża dawka sportu. Nie mozna równiez zapomnieć wspomnieć o otwartości i bardzo dużej pomocy Moniki i Pawła czy to przy odnalezieniu się w topografii miasta czy w normalnych, codziennych sytuacjach. Jeszcze raz wielkie dzieki za tak udany pobyt i tym którzy się wahaja polecam bez zastanowienia własnie ten wybór lokalizacji w Barcelonie:) Jeśli tylko uda nam sie ogarnąć wspołny weekend z meczami piłki nożnej i kosza to na pewno Was jeszcze”nawiedzimy” :) Pozdrawiamy i do szybkiego zobaczenia!!!:)

#6896 Reply
    Sławek
    Gość

U Pawła i Moniki byłem już dwa razy (w 2013 i 2014 roku). Zarówno pierwszy i drugi pobyt wspominam bardzo miło. Gospodarze są niezwykle mili, przyjaźni, pomocni i życzliwi. Zawsze służą radą. Można z nimi o wszystkim porozmawiać, nie czując przy tym jakiegoś skrępowania. W mieszkaniu panuje luźna i przyjazna atmosfera, a zarazem jest cisza i spokój. Pokoje (jak i całe mieszkanie) są zadbane, schludne, przestronne. Pełen dostęp do kuchni ułatwia spożywanie posiłków we własnym zakresie (oszczędni mogą swobodnie zabrać ze sobą różne zapasy i przechowywać je sobie w lodówce). Lokalizacja mieszkań jest świetna – blisko metra, a także sklepów spożywczych.

Krótko mówiąc – mieszkania Pawła i Moniki są idealnym miejscem do odpoczynku po całym dniu zwiedzania/plażowania, a także idealną bazą wypadową. Do mieszkania jak i gospodarzy nie mam żadnych zastrzeżeń i jestem w 100% przekonany, że powrócę do nich jeszcze wiele, wiele razy.

Gorąco polecam!

#6976 Reply
    Małgosia
    Gość

W Barcelonie u Pawła i Moniki gościłam z koleżanką 5 nocy. Monika zrobiła nam „wykład” na temat Barcelony, naniosła notatki na mapę, także dostałyśmy od niej wiele przydatnych wskazówek. Mieszkanie czyściutkie, zapewnia wszystko czego turysta potrzebuje. Atmosfera bardzo przyjazna. Bliziutko do stacji metra czy tramwajów, więc dojazd do punktów bardziej oddalonych od mieszkania nie był żadnym problemem.
    Nie było minuty, żebym żałowała wyboru ich mieszkania, więc jeśli będę jeszcze kiedyś gościć w Barcelonie to z pewnością chętnie ponownie się u nich zatrzymam.

#8014 Reply
    Dori i Andzia
    Gość

Wakacje w Barcelonie to najlepsze wakacje jakie miałyśmy EVER! Przepiękne miasto przepełnione zabytkami, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Zapierający dech w piersiach Camp Nou, wspaniałe parki, Sagrada Familia czy wzgórze Tibidabo to tylko część tego co koniecznie trzeba zobaczyć. My czujemy niedosyt, więc odkładamy do świnki skarbonki i szukamy dogodnego terminu, żeby tam wrócić. A gdzie? Oczywiście do Moni i Pawła! Przytulne mieszkanie, świetnie usytuowane, zawsze czyste i zadbane. Gospodarze sprawią, że poczujecie się jak w domu i doradzą co, gdzie i kiedy warto (trzeba!) zobaczyć i uwierzcie pomogą wam w każdej sprawie (sprawdziłyśmy ;))
    Jednym słowem jeśli wakacje to tylko w Barcelonie. Jeśli w Barcelonie to tylko u Moni i Pawła :)
    Raz jeszcze DZIĘKUJEMY Kochani za wspaniałe wakacje, wszelką pomoc, dobre rady i świetne towarzystwo. Pozdrawiamy, całujemy, ściskamy i mówimy HASTA LUEGO!!

#8657 Reply
    Agnieszka Kowalczyk
    Gość

Od dłuższego czasu już wchodzę na tę stronę, bo planuje spędzić urlop właśnie w Barcelonie. Dwa miesiące temu znalazłam tę stronę i to w sumie ona zadecydowała, że traf właśnie padnie na Barcelonę, choć na początku chciałam wybrać zupełnie inny zakątek świata :) Myślałam, że będzie drogo ale jak jest na stronie „Cena za dobę od osoby to 15 – 25 euro.” ? No ludzie, to przecież jak pół darmo! Nie mogę się już doczekać mojego upragnionego słońca – czekam tylko na decyzję o urlop i mnie nie ma! Pozdrawiam wszystkich i życzę słońca – nawet w zimniej Polsce.

Przeglądają 15 wpisy - 1 przez 15 (z 66 w sumie)